Missoni:
“Missoni” որպես բրենդ ծնվել է 1966թ.: Հիմնադիրներ են` Ottavio Missoni – ին և Rosita Missoni – ին (ամուսիններ): Ուղղությունը` տեքստիլի արտադրություն, հետագայում նաև օծանելիք, պաստառներ: Հիմնադիրների գլխավոր ցանկությունն է փոխանցել պատերին իրենց գաղափարները հենց այնպես ինչպես պատկերացրել են և ստեղծել են տեքստիլները: Հիմնականում գրաֆիկական դիզայններ են, կտորի իմիտացիա:
Jannelli & Volpi:
Jannelli – ների ընտանիքի կողմից 1961թ. հիմնադրվել է Jannelli & Volpi բրենդը: Այս բրենդը պաստառների շուկայում առաջատար ընկերություններից է :
“J&V 101 Quartz” հավաքածուն ավազային, օնիքսային ֆակտուրայով դիզայններ են: Շատ ամուր, մոդերն հավաքածու է:Նախատեսված է մեծ տների և տարածքների համար: Առավելություններ.
· Անտիվանդալային է
· Ամուր է
· Հեշտ է փակցնել
· Հաստ վինիլային ծածկույթով պաստառները տպագրված են շատ բարձր որակի և ամուր թղթի վրա
· Խազերի հանդեպ դիմացկուն է
· ՈՒՄ ճառագայթներից չեն խամրում
· Հավատարմագրված է IGI – ի կողմից (International Gemological Institute)
“J&V 151 Shibori” – 2017 թ. հավաքածու: Ճապոնական մշակույթով և ավանդույթով ոգեշնչված: Shibori – թարգմանաբար նշանակում է «ներկման մեթոդ» (метод окрашивание): Հին ժամանակներում հասարակ մարդիկ նույնպես ուզում էին “պրինտով” կտորներից հագուստ կրել և “Shibori” տեխնիկայի շնորհիվ ստանում էին այդ էֆեկտը (մեկնաբանել պրոցեսը): Այս հավաքածուի մեջ օգտագործվել է հենց այս տեխնիկայից ոգեշնչված դիզայններ: Պատկերնեը կամ նախշերը ունեն ոչ հստակ եզրագծեր և չեն կրկնվում:
Ճապոնական ոճով երկրաչափական դիզայնները, մինիմալիստական նախշերը սենյակին տալիս են պարզ և հանգիստ մթնոլորտ:
Այս հավաքածուն նաև առանձնանում է իր մետաքսի (шелк) և «мешкавина»-ի տեքտուրայով, որոնք ունեն փոքր ինչ մաշվածության էֆեկտ: Կան նաև ձգված «марля» - ի էֆեկտով, ոչ հստակ երանգներով դիզայններ:
Ամուր թղթի հիմքի վրա արտադրված հաստ վինիլային պաստառներ են: Մոդերն, պահանջված, էքսպերեմենտալ, ֆեյշն հավաքածու է, պաստելային երանգներով, նուրբ նախշերով, ծաղկային պրինտով, ինչ-որ տեղ նաև աբստրակտ ոճով:
Այս պաստառներով ձևավորված սենյակները կլցվեն ժամանակակից դինամիկայով` համատեղելով դասականը և արդիականը: